I am who I am

Om de är något jag hatar här i värden så är de när någon försöker styra mitt liv. När någon kommer förnära och ställer enmassa frågor och vill veta massa och ska ha koll på vad man gör helatiden. Jag känner mig kvävd förfan. Och de verkar inte som om vissa fattar de utan bara fortsätter. Jag behöver ingen som beskyddar mig, jag klarar mig bra själv. De jag vill ha är skratt och tillit. Har svårt att visa kännslor och skit men jag trivs så. Sluta förändra mig, du slösar bara på energi för jag är som jag är..


Annars så har min dag vart bra. Har vart ute och sprungit spåret faktiskt. Känner att de är dax att börja träna. + att de är förjävla skönt att bara springa och lyssna på musik och tänka på att när man kommer hem förtjänar man faktiskt något gott ;)
Nu dax att sova. Upp som vanligt imorogn och jobba. Bara 5 arbetsdagar kvar sen heeeeeeeeeelg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0