Back

Har fått G- av Sandra för hon tycker jag gloggar fördåligt. Får ta tag i de här och blogga mer. Men va fan de blir inte av..
Spendera kvällen i sjögölet med Jennifer, Amanda och Henke i går. Sen kom Jacob och kevin och några fler och höll oss sällskap. Mycket trevligt :) Vi spelade tv spel och kort och snacka massa strunt.
Ska ta bussen 15.25 här ifrån. Amanda och Jennifer har redan åkt  så sitter här själv. Känns väl lite så där men blir inte så länge.
Ska möta mamma på stan så ska vi fixa lite på banken och sen planerar jag en fin måltid med jätte god mat som jag tycker mamma borde fixa :)
Senare så ska jag träffa min underbara väl linda. Vi ska fixa naglar och prata om imorogn. Jag ska följa med henne till hennes skola och så ska hon få styla mig och sen var de vist en modevisning som jag skulle gå. Lite nervös kanske men de fixar sig nog :)
Sen när vi kommer hen imroogn på kvällen så ska vi fira Frida som fyller 18 år ♥ Blir grilla hos henne och sen lite annat mys :) Och på lördag är de ju skolavslutning om någon missat de :D
Men nu ska jag städa de sista och sen traska till bussen. Hörs alla snygga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0