I hate this part

Har precis kommit hem från dejten med Felix. Vi va och kolla bio, skit mysigt :) Sen var vi och träffa Sara och Erna. Snacka lite med dom och sen drog jag hem för imorgon blir de att jobba. Fan va kul de är att jobba. Har längtat sen jag fick reda på att jag fick jobb. Vist så jobbar jag på helgerna men att få jobba på vardagarna är ngt helt annat. Men nu är de dock bara onsdag och torsdag men den 27 då jävlar :) Då kör jag måndag, tisdag, onsdag, torsdag, fredag och lördag tills skolan börjar. Kanske lite jobbigt med alla dagar men de fixar sig, jag ska va glad att jag fått sommarjobb. Inte alla som fått.
Funderar på om jag ska lägga mig i sängen och kolla film. Skulle dock behöva sova men ligga i sängen och kolla film kan inte va så farligt :)
Önskar dock att jag fick lite sällskap men han kanske kommer ngn annan dag ;D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0