I want the best

Blev Ystad i dag som jag skrev i går. Fick med mig ett par skor faktiskt. Och de är inte ett par gympaskor som jag ALLTID använder. Vet dock inte om jag kommer använda dom här men kan ju försöka iaf.
Sen Köpte jag en tygpåse från converse. Blev så sjukt kär i den så var tvungen att köpa den. Kan va bra och ha ibland :)

Resten av kvällen tänker jag spendera här framför daton med chips, godis och en cider och sen massa deppiga filmer.
Känner mig depp men vet inte varför. Kanske lite hemlängtan? Vi har lämnat kvar min underbara vove hemma i Katrineholm, och de va länge sen jag var så långt bort ifrån henne. Haha fan va mesig man blir för en liten byracka ;D
Men längtar sjukt mycket efter henne. Man kan ju inte derekt skicka sms eller ringa till henne som jag kan göra när jag saknar mina vänner..


♥ ♥ ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0