Dag 3 - Vad jag helst gör på min fritid

Det jag helst vill göra på min fritid är att få umgås med mamma. Hon är ledig ungefär 2 veckor om året och på söndagar så de är lite speciellt att få umgås med henne :) Och sen att få umgås med mina älskade vänner är ju guld värt. vi hittar oftast på något riktigt roligt och att bara sitta hemma en kväll är också riktigt kul :)
Brukar även jobba på helgerna och de är något jag gillar. Att få lära sig nya saker och få känna att man tjänar egna pengar är en riktigt skön känsla. Men de roligaste med att tjäna pengar är ju att jag kan spendera pengarna på ny kläder :D :D :D :D

 

 

Är även lite bil galen så älskar att åka/köra bil. Och sen är de sjukt kul att kolla på rally. Om ni inte gjort de har ni fan missa ngt.

När jag äntligen får körkort ska jag dra med mina vänner runte hela sverge och kolla på olika rally ;)

Så tagga brudar!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0