Dag 5 - Favorit årstid

Har egentligen ingen favorit årstid. Blir aldrig nöjd va de en är.
våren skiar mina ögon både på dan och natten för då är de så mkt som blommar och slit. Men endå så är man glad att snön börjar försvinna och de är alltid skönt.
Finns de någon inte inte gillar sommaren? De är alltid skönt att kunna sätta på sig ett linne och bara ett par jeans shorts så är man klar att gå ut. Mend e som är så jävla äkligt med sommaren är alla jävla småkryp. Hatar småktyp och dom gör så jag längtar efter vintern faktiskt..
Hösten är alltid vacker men jag blir alltid på så dåligt humör när den kommer.
Vintern är alltid mysig. Gillar verkligen vintern men jag fryser alltid! Kan sätta på mig hur mkt kläder som hälst men endå frysa??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0