*

Har inte blivit någon uppdatering i dag för jag har inte suttit vid datorn så kan inte hjälpas. Hade dans med energi killarna idag på gympan. Haha aa fy fan länge se jag skratta så mycket helt sjukt :) Blir nästa vecka också så vi får se hur det blir.Men då ska ja fan få med mig Sandra, Elin, Erna och Jennifer så jag får något att skratta åt ;) Jag tycker iaf att jag och amanda ägde på att dansa :D

Slutar kl 5 i dag har bild men min kära vän patric Åhman som är otroligt trevlig. Hemma funderar jag på att baka en tårta till mamma då hon opererades i dag. Fick en sms av henne förut och hon mådde skapligt bra iaf. Tycker hon förtjänar att bli lite uppassad, hon va ju så snäll mot mig när jag var nyopererad så :)


Kommentarer
Postat av: amanda

asbra va vi, fan att vi inte fick dansa tillsammans ;D

2011-03-02 @ 22:41:42
URL: http://slaschcare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0