Grow up!

Blev hemma i dag också men mådde bättre sen på dan men kändes onödigt att gå till skolan då. Gick en promenad med Emelie ett tag och sedan hem och laga mat till mamma. Jacob kom sedan hit och hämta mig och vi drog till sjögölet för jag var klantig och glömde mobilen där. Vi har sovit i sommarstugan sen i söndags så känns skönt att få sova hemma i natt :)
Imorgon ska vi ut och paddla. Känner att jag kommer ramla i så tag nog med mig massa extra kläder. Hatar att bada så ser inte fram i mot de..
Imorgon drar jag och Jacob till norrkoping och softar där. Känner jag jag behöver lite nya sommarkläder och kanske ngt nytt till på lördag skulle inte sitta fel :) men får se va jag hittar. Nu blir de läggdax. Hoppas på att kunna sova den här natten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0