My angels

Som jag sagt så har jag inget internet hemma så blir inge bloggande. Men får skriva om min helg nu istället.
I fredags så följde Amanda och Jennifer med mig hel efter skolan. Vi slutade typ runt 9.45 eller ngt så vi drog på stan ett tag och sen hem. Väl hemma blev de lite städning och laga mat för 18.00 så kom de fina flickor hem till mig. Jag fick flera presenter och vi käkade mat och bara snackade massa skit :) En riktigt trevlig kväll.
Fick Jennifer och Amanda sovande kvar. På lördagen var de dax att gå upp och jobba och sedan dirr till sjögölet där de blev lite party på kvällen.
Mina 2 underbara flickor Linda och Frida var snälla och hjälpte mig att städa och plocka undan så att jag också kunde åka med in till stan. Så typ runt 2 - 3 så kom Lindas föräldrar och hämtade oss.
Sov skapligt länge på söndagen. Hur skönt som helst! Gick och träffade Sandra ett tag sen när jag kommit upp ur sängen.
Men nu har jag svenska och jag borde jobba lite tror jag. Så hörs väl om ett tag eller ngt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0