just want to let go

Egentligen var det meningen att jag skulle plugga hela dagen men har inte gjort något alls faktiskr. Vi fick sluta tidigt run 1 tror jag de va. Följde med Sandra och träffa Lina, drog sedan hem och hämta vattenpipan och Tuja. Mötte sen Lina och vi cyklade till sjukhusparken och efter ett tag kom dom andra också. Blev faktiskt riktigt trevligt :)
Jag och Tuja cyklade hem och vi somnade båda i soffan. Hoppas bara jag kan somna i kväll men de tror jag för jag är riktigt trött. Ska kolla klart på filmen som jag började på i går så blir de bra :)
Skulle egentligen behöva börja plugga men har ingen ork för de just nu så tror jag går och träffar min underbara vän Simon. Mycket trevligare!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0