I just want to

Vilken dag.. är förjävla trött, men det har jag vart hela dagen. Vaknade med huvudvärk, halsont och förkyld, men sket i de och drog till praktiken iaf. Gick ganska bra men va lite seg i kroppen. Sedan vidare till sjukhuset för att hämta mamma. Hon fick inte köra så jag fick ställa upp. Blev lite krångel där då vi gick om varandra och jag var helt genomblöt för de spörägna verkligen. Han krama lite på sara där ngn gång också. Sen när jag fick tag på mamma så hem och duscha snabbt som fan och sen vidare till cri och jobba i några timmar och sen till modevisningen som började kl 19.00.
Och nu är jag äntligen hemma och ligger i min säng. Startade med huvudvärk, och avslutar med huvudvärk.
Godnatt folket, hörs imorogn eller ngn gång.


Saknar och älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0