skottdagen

Lovet? vart fan tog du vägen? De gick aldeles för fort. Kommer inte ihåg va jag jorde, hadde massa att göra med tror inte att något blev av. Umgicks mest med Sandra och Elin har hunnit att fylla 19 så henne har vi firat. Mamma har  även hinnit fylla. Henne firade jag och tuja på sjögölet.
Just ja även hunnit få böte. haha hade inte ens mitt körkort i en månad. Men men även den bäste kan klanta sig ;D

I måndags började praktiken som jag har på coop bygg. Helt okej faktiskt. Dock blev de inget i dag för mina bihålor kronglar och jag vaknade med ont i hela ansiktet. De blir docktorn imorogn så hoppas på att dom kan göra ngt. Verkligen tröttnat på det här.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0